Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6777
Назва: | Психолінгвістичні підходи щодо розвитку в дошкільників операцій і дій аудіювання художніх творів |
Інші назви: | Psycholinguistic approaches to the development of preschoolers’ skills of operations and actions of artistic works comprehension |
Автори: | Харченко, Н. В. |
Ключові слова: | listening speech perception understanding of speech meaning content artistic work аудіювання значення сприймання мовлення розуміння мовлення смисл художній твір |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Харченко Н. В. Психолінгвістичні підходи щодо розвитку в дошкільників операцій і дій аудіювання художніх творів / Н. В. Харченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 207-213. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the problem of development of preschoolers’ skills of operations and actions of artistic works comprehension. On the basis of the analysis of scientific literature, it has been stated that in preschool childhood the listening comprehension development has two stages: from the understanding of the “plane of meaning” to the understanding of the “plane of content”. The complex of listening comprehension operations and actions which is necessary to form at the preschool age has been distinguished. The psycholinguistic ways of the development of preschoolers’ operations and actions of artistic works listening comprehension and understanding have been offered. У статті розглянуто актуальність проблеми розвитку в дошкільників аудіативних операцій і дій. На основі аналізу наукової літератури з’ясовано, що в дошкільному дитинстві розвиток розуміння художнього твору проходить два ступеня – від розуміння “плану значення” до розуміння “плану смислу”. Виокремлено комплекс аудіативних операції й дій, що потребують формування у дітей. Запропоновано психолінгвістичні шляхи розвитку в дітей операцій і дій сприймання й розуміння літературно-художніх творів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6777 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khachenko.pdf | 282.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.