Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6776
Назва: | Використання лінгводидактичних ідей А. М. Богуш у формуванні мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку |
Інші назви: | Use of linguodidactical ideas of A. Bohush in development of senior pre-school age children’s speech personality |
Автори: | Трифонова, Олена Сергіївна Tryfonova, Olena Sergyivna |
Ключові слова: | Bohush A. M. speech personality senior preschool age children developmental speech environment speech activity creative speech self-expression estimating and monitoring activity Богуш А. М. мовленнєва особистість діти старшого дошкільного віку розвивальне мовленнєве середовище мовленнєва активність творче мовленнєве самовираження оцінно-контрольна діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Трифонова О. С. Використання лінгводидактичних ідей А. М. Богуш у формуванні мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. С. Трифонова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 203-206. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with linguodidactical ideas of A. Bohush in the development of speech personality of preschool age children (special attention is paid to such factors as: developmental speech environment, personality‟s speech activity, creative self-expression, estimating and monitoring activities in the speech activity of a child); pedagogical conditions of the development of speech personality of preschool age children, evaluative criteria and indicators of development of speech personality of preschool age children, that were developed by A. Bogush, have been highlighted. The linguodidactical model and experimental methodology of development of speech personality of senior preschool age children have been described.У статті висвітлено лінгводидактичні ідеї А. М. Богуш щодо формування мовленнєвої особистості дітей дошкільного віку (педагогічні умови, критерії і показники оцінки сформованості мовленнєвої особистості дитини). Описано лінгводидактичну модель та експериментальну методику формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6776 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tryfonova.pdf | 222.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.