Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6752
Назва: | Моделювання індивідуальної підготовленості студентів до самостійної навчальної діяльності в системі заочного навчання |
Інші назви: | Modeling students’ individual preparedness to independent educational activity in the system of part-time education |
Автори: | Нестеренко, Вікторія Володимирівна Nesterenko, Victoria Volodymyrivna |
Ключові слова: | modeling individual preparedness future preschool specialists self-training activities моделювання індивідуальна підготовленість майбутні фахівці дошкільної освіти самостійна навчальна діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Нестеренко В. В. Моделювання індивідуальної підготовленості студентів до самостійної навчальної діяльності в системі заочного навчання / В. В. Нестеренко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 145-148. |
Короткий огляд (реферат): | The article highlights the procedure and results of modeling individual preparedness of future preschool specialists for self-training in the system of part-time studies. The components and indices which reveal the individual preparedness for self-training and can affect the success of the part-time students’ training at higher educational institutions include: a willingness to change; ability to process information; general mental ability; age; education. To identify the links between the indices of students’ preparedness for studying and their contribution to the success of training, the correlation, cluster and regression analysis of empirical data is described. The necessity of including certain indices detecting the level of multiple regression was revealed due to the correlation analysis; the use of the determination coefficient enabled us to specify the correlation between the detected connections and the regression equation. У статті висвітлено процедуру і результати моделювання індивідуальної підготовленості майбутніх фахівців дошкільної освіти до самостійної навчальної діяльності в системі заочного навчання. Як компоненти та показники, які виявляють індивідуальну підготовленість до самостійної навчальної діяльності і можуть впливати на успішність підготовки студентів заочної форми навчання у виші було визначено: відкритість до змін; уміння опрацьовувати інформацію; загальні розумові здібності; вік; освіта. Для виявлення зв'язку між досліджуваними показниками підготовленості студентів до навчання та їх внеску в успішність навчання описано кореляційний, кластерний і регресійний аналіз емпіричних даних. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6752 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nesterenko.pdf | 215.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.