Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6751
Назва: | Методика збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами |
Інші назви: | Peculiarities of experimental technique of enriching preschoolers’ speech with phraseological units |
Автори: | Мисан, Інна Володимирівна Mysan, Inna Volodymyrivna |
Ключові слова: | phraseological units phraseological meaning method purpose objectives content methods organizational forms means of enriching speech фразеологічні одиниці фразеологічне значення методика мета завдання зміст методи організаційні форми засоби збагачення мовлення |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Мисан І. В. Методика збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами / І. В. Мисан // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 140-144. |
Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to the highlighting of the essence of methods of enriching preschoolers‟ speech with phraseological units. The author has examined the specificity of this technique, disclosed an integrated approach to the implementation of the proposed work on preschool children‟s language development by using idiomatic resources of their native language, represented its structural and semantic parameters and the results of systematization, classification and generalization of the methods of work on phraseological meaning and actualization of phraseological units in the statements of preschoolers. Enriching preschoolers‟ speech by means of phraseology consist in enlargement of their vocabulary by phraseological lexicon, which is more meaningful in semantics and perfect for expressive and stylistic design of statements than conventional vocabulary.Статтю присвячено висвітленню суті методики збагачення мовлення дітей дошкільного віку фразеологізмами. У ній розглянуто специфіку цієї методики, розкрито комплексний підхід до реалізації запропонованої роботи з розвитку мовлення дошкільників з використанням фразеологічних ресурсів рідної мови, репрезентовано структурні й змістові параметри та результати систематизації, класифікації й узагальнення методів роботи над фразеологічним значенням й актуалізацією фразеологічних одиниць у висловлюваннях дошкільників. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6751 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mysan.pdf | 234.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.