Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6705
Назва: | Когнітивний підхід до формування англомовної лексичної компетентності студентів економічних спеціальностей |
Інші назви: | Когнитивный подход к формированию англоязычной лексической компетентности студентов экономических специальностей Cognitive approach to the english lexical competency development of students majoring in economics and business |
Автори: | Bodnar, Svitlana Viktorivnа Боднар, Світлана Вікторівна Боднар, Светлана Викторовна |
Ключові слова: | English lexical competency cognitive approach students majoring in economics and business англоязычная лексическая компетентность когнитивный подход студенты экономических специальностей англомовна лексична компетентність когнітивний підхід студенти економічних спеціальностей |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Боднар С. В. Когнітивний підхід до формування англомовної лексичної компетентності студентів економічних спеціальностей / С. В. Боднар // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 34-39. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the problem of English lexical competency development of students majoring in economics and business. The notion ―English lexical competency of students majoring in economics and business‖ has been de- fined. It means some knowledge of general economic, special economic, professional economic words, terminological set-expressions and idioms, neologisms, which show the reforms and transformations in the field of economics; busi- ness abbreviations and shortenings, socio-cultural standards of business communication, verbal expression of numerical economic indicators, socio-cultural norms of business English communication; skills of practical use of professional words within training and real professional activity in English; ability of understanding, cognitive reproduction and in- dependent producing professional speech with the use of the learned lexical material. В статье рассмотрена проблема формирования англоязычной лексической компетентности студентов экономических специальностей. Раскрыто понятие «англоязычная лексическая компетентность будущих экономистов». Определена сущность когнитивного подхода в обучении иностранным языкам. Представлены методы и приемы работы, направленные на обогащение словаря студентов экономических специальностей англоязычной профессионально-ориентированной лексикой и развитие умений сознательного применения этой лексики в речи. У статті розглянуто проблему формування англомовної лексичної компетентності студентів економічних спеціальностей. Розкрито поняття «англомовна лексична компетентність майбутніх економістів». Визначено сутність когнітивного підходу щодо навчання іноземних мов. Представлено методи та прийоми роботи, що спрямовані на збагачення словника студентів економічних спеціальностей англомовною професійно-зорієнтованою лексикою та розвиток вмінь свідомого застосування цієї лексики у мовленні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6705 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bodnar.pdf | 231.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.