Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/666
Назва: | Формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально-виховній роботі з учнями |
Інші назви: | Formation of preparedness for prevention and settlement of conflicts in the future teachers specialised in the humanities in educational work with students |
Автори: | Розум, Катерина Вікторівна Rozum, Kateryna Viktorivna |
Ключові слова: | майбутні вчителі гуманітарного профілю педагогічні умови конфліктна ситуація конфлікт запобігання конфліктів розв’язання конфліктів готовність майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів future teachers of humanities pedagogical conditions conflict conflict situation conflict prevention conflict resolution the readiness of future teachers of humanities to the prevention and resolution of conflicts |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Розум, К. В. Формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв'язання конфліктів у навчально-виховній роботі з учнями [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Катерина Вікторівна Розум; наук. кер. Т. Ю. Осипова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 278 с. : іл. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації вперше науково обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально-виховній роботі з учнями; розкрито її сутність і структуру; визначено критерії й показники, якісні характеристики рівнів, розроблено модель і методику формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально-виховній роботі з учнями, що впроваджено поетапно. In the thesis for the first time scientifically proven pedagogical conditions of formation of readiness of future teachers of humanities to the prevention and resolution of conflicts in educational work with students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/666 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розум Катерина Вікторівна.pdf | 4.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.