Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6543
Назва: | Організація навчально-тренувального процесу паралімпійців при урахуванні психолого-педагогічних умов |
Інші назви: | Psychologo-pedagogical conditions organization of teaching and training process for paralympics |
Автори: | Шуба, Вікторія Вікторівна Shuba, Viktoriia |
Ключові слова: | pedagogical conditions the Paralympic sportsmen program self-discipline process педагогічні умови паралімпійці самовиховання програма самовиховання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Шуба В. В. Організація навчально-тренувального процесу паралімпійців при урахуванні психолого-педагогічних умов / В. В. Шуба // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С. 208-212. |
Короткий огляд (реферат): | The correctional work with Paralympics athletes with lesions of the musculoskeletal system was submitted. Contemporary state of modern methods and processes. The question of development of new approaches, related to the differentiated programming in teaching and training process for paralytics. The experiment involved 46 sportsmen (male) with the defeat of musculoskeletal. We used research data of anxiety at different stages of psycho programs. The evaluation and in details description of the effectiveness of training programs was held. The results of the research expands the theory and the methods of physical education to the possibility of using of the varied approach to the working out of the methods of teaching and training process for paralytics. The regularities of manifestation of anxiety and psycho activities that are characteristic of Paralympics athletes with lesions of the musculoskeletal system were established. Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми психолого-педагогічних умов організації процесу самовиховання паралімпійців. Розкрито суть організації процесу самовиховання паралімпійців. Визначена необхідність урахування індивідуально-особистісних особливостей паралімпійців у організації процесу самовиховання. Обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6543 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shuba.pdf | 405.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.