Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6542
Назва: | Розвиток валеологічної компетентності старшокласників в умовах оздоровчого середовища гімназії |
Інші назви: | The development of valeology competence of schoolchildren in the conditions of gymnasium recreation space |
Автори: | Шмалєй, С. В. Щербина, Т. І. Малюк, Н. Г. |
Ключові слова: | valeology competence competence recreation space валеологічна компетентність компетенція оздоровче середовище |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Шмалєй С. В. Розвиток валеологічної компетентності старшокласників в умовах оздоровчого середовища гімназії / С. В. Шмалєй, Т. І. Щербина, Н. Г. Малюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С. 203-207. |
Короткий огляд (реферат): | The article presents the project of improving the innovation gymnasium environment that combines normative - legal, meaningful, valuable, motivational, technological and creative components. The wellness gymnasium environment combined functional subsystems: organizational, interim, evaluation and correction. The development of competence of valeology is implemented in accordance with the humanistic, systemic, competency and environmental approach and based on the principles of continuity, integrative, valeology, activity, scientific, predictability, sustainability, hierarchy. У статті представлено проект оздоровчого інноваційного середовища гімназії, який об’єднує нормативно-правові, змістовні, ціннісні, мотиваційні, технологічні, творчі складові. Визначено засоби формування когнітивної, діяльнісної, ціннісної, творчої та мотиваційної компетенцій як компонентів валеологічної компетентності. Нововведенням є розробка і впровадження «Щоденника здоров'я» для діагностики, розвитку та корекції стану здоров’я старшокласників. Для оцінки ефективності розвитку валеологічної компетентності старшокласників була визначена структура і зміст діагностики, яка містила методи, контрольно-вимірювальні матеріали, показники і рівні компетентності. Представлені результати вказують на позитивний вплив умов інноваційного оздоровчого середовища гімназії, спрямованих на розвиток валеологічної компетентності старшокласників. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6542 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shmaliei, Shcherbyna, Maliuk.pdf | 426.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.