Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6410
Назва: | Development of professional maturity of future foreign language teachers by means of informational technologies |
Інші назви: | Розвиток професійної зрілості майбутнього вчителя іноземної мови засобами інформаційних технологій |
Автори: | Галета, Ярослав Володимирович Habelko, Olena Dombrovan, Tetiana Габелко, Олена Домброван, Тетяна Galeta, Yaroslav Volodymyrovych |
Ключові слова: | professional maturity professional development professional motivation information and communica-tion technologies multimedia the integrity of professional formation професійна зрілість професійний розвиток професійна мотивація інформаційно-комунікаційні технології мультимедіа цілісність професійного становлення |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Бібліографічний опис: | Haleta Y. Development of professional maturity of future foreign language teachers by means of informational technologies / Y. Haleta, O. Habelko, T. Dombrovan // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 137-143. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the necessity of implementing information technologies in the educational process in terms of foreign language teacher training, taking into account the social and cultural situation, which is reflected in the educational system. Professional maturity consists of stable professional motivation, professional identity, as well as acquired knowledge and skills of professional activity in the chosen field. У статті показано необхідність (з урахуванням соціокультурної ситуації, що має відображення на системі освіти) упровадження можливостей інформаційних технологій в освітній процес, зокрема у підготовку майбутнього вчителя іноземної мови. Здійснено аналіз змісту категорії «професійна зрілість», визначено її складові. Зазначено, що професійна зрілість складається зі стійкої професійної мотивації, сформованої професійної ідентичності, а також набутих знань, умінь та навичок професійної діяльності в обраній галузі. На основі аналізу сутності досліджуваного феномена зазначено, що професійна зрілість є найвищою точкою розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6410 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yaroslav Haleta.pdf | 598.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.