Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6400
Назва: | Forming Students’ Motivation For Creativity By Means of Edward De Bono’s “Six Thinking Hats” Technique |
Інші назви: | Формування в майбутніх фахівців мотивації до творчої професійної діяль- ності за методикою «шість капелюхів мислення» Едварда Де Боно |
Автори: | Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych Листопад, Олексій Анатолійович Mardarova, Iryna Kostyantynivna Мардарова, Ірина Костянтинівна Kuk, Tomash Кук, Томаш |
Ключові слова: | creativity motivation to creative work students six thinking hats Edward de Bono higher education творчість мотивація до творчої професійної діяльності студенти Едвард де Боно креативність вища освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Lystopad O. A. Forming Students’ Motivation For Creativity By Means of Edward De Bono’s “Six Thinking Hats” Technique / O. A. Lystopad, I. K. Mardarova, T. Kuk // Наука і освіта. - 2017. - №8. - С. 93-96. |
Короткий огляд (реферат): | The paper aims to reveal the peculiarities of forming future specialists’ motivation for creativity with the help of Edward de Bono’s “Six Thinking Hats” technique during the lessons of “New Informational Technologies in Education” discipline. 32 students took part in the experiment which was aimed at examining the peculiarities of the formation of students’ motivation for creativity by means of A. Rean’s “Motivation for Success and Fear of Failure Inventory”. The initial results have shown that most of the students were characterized by self-distrust and their motivation for success was low. After implementing the “Six Thinking Hats” technique into the educational process the motivation to succeed increased in most respondents, which means that it is an efficient tool for the development of students’ skills of coping with problems and as a result, increasing motivation for creativity. Розкрито особливості формування в майбутніх фахівців мотивації до творчої професійної діяльності за ме- тодикою «Шість капелюхів мислення» Едварда де Боно на заняттях з навчальної дисципліни «Нові інформацій- ні технології в дошкільній освіті». Доведено, що мотивація до творчої професійної діяльності безпосередньо пов’язана з визнанням цінності творчості як важливої особистісної та професійно-значущої якості, усвідомлен- ням значущості особистої творчості та творчості інших людей. Встановлено, що ефективність процесу форму- вання в майбутніх фахівців мотивації до творчої професійної діяльності залежить від особливостей організації освітнього процесу у виші, тому навчальну діяльність студентів на занятті необхідно перетворити на творчий процес, варто спрямовувати студенів на творчий пошук, спираючись на розвиток їхніх творчих навичок. Запро- поновано діагностувальний інструментарій та представлено результати діагностування особливостей форму- вання в майбутніх фахівців мотивації до творчої професійної діяльності за допомогою методики А. Реана «Мо- тивація успіху та побоювання невдач». Отримані в результаті тестування дані свідчать про те, що до проведен- ня занять з навчальної дисципліни «Нові інформаційні технології в дошкільній освіті» з використанням мето- дики «Шість капелюхів мислення» Едварда де Боно невизначений мотиваційний полюс був властивий перева- жній більшості опитаних. У статті доведено, що методика «Шість капелюхів мислення» Едварда де Боно сприяє формуванню в майбутніх фахівців мотивації до творчої професійної діяльності та встановлено, що вона надає можливість кожному студенту, незалежно від свого характеру, розвивати здатність знаходити нестандартні рішення, чітко виділяти головні ідеї й висловлювати оригінальні думки, розвиває чутливість до нового та не- звичного, толерантність до невизначених ситуацій. Після проведення занять з навчальної дисципліни «Нові інформаційні технології в дошкільній освіті» «побоювання невдачі» було зафіксовано лише в 12,2% опита- них, невизначений мотиваційний полюс – у 44,9% студентів, «сподіваються на успіх» – у 42,9% майбутніх ви- хователів ДНЗ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6400 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lystopad.pdf | 543.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.