Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/638
Назва: | Трансформації змісту передшкільної освіти в історії розвитку вітчизняної дошкільної педагогіки : методологія, теорія, практика (кінець ХІХ – ХХ століття) |
Інші назви: | Transformation of Сontent of Preschool Education in the History of the Na-tional Preschool Pedagogics: Methodology, Theory and Practice (end of XIX - XX centuries) |
Автори: | Степанова, Тетяна Михайлівна Stepanova, Tetyana Mykhailivna |
Ключові слова: | дошкільна педагогіка дошкільна освіта передшкільна освіта зміст передшкільної освіти трансформації змісту передшкільної освіти тенденції стандартизація змісту освіти методологія періоди етапи preschool pedagogics preschool education content of preschool education transformation of the content of preschool education tendencies standardization of content of education methodology periods stages |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Степанова, Т. М. Трансформації змісту передшкільної освіти в історії розвитку вітчизняної дошкільної педагогіки: методологія, теорія, практика (кінець ХІХ - ХХ століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 : 13.00.08 / Тетяна Михайлівна Степанова; наук. консультант А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 44 с. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі обґрунтовано методологічні засади дослідження змісту перед-шкільної освіти періоду кінця ХІХ упродовж ХХ століття. Розкрито сутність феноменів «передшкільна освіта» та «зміст передшкільної освіти». Обґрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періоди-зацію розвитку змісту передшкільної освіти у вітчизняній дошкільній педагогіці з 1898 по 2000 рр. Висвітлено зміст, специфіку його розвитку в різні періоди дослідження. The work states a methodological basis of research of the preschool education content since the end of the ХІХth and throughout the XXth century. The essence of the phenomena “preschool education” and “content of preschool education” is also revealed. In the context of social and pedagogical determinants it is grounded the periodization of preschool education content development in national preschool pedagog-ics from 1898 till 2000. The thesis covers the content and the specific character of its development in dif-ferent time periods investigated in the research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/638 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stepanova.pdf | 313.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.