Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6348
Title: | Stages of training future mathematics teachers in the field of pedagogical improvisation |
Other Titles: | Етапи підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації |
Authors: | Zolotukhina, Svitlana Bashkir, Olha Zhernovnykova, Oksana Золотухіна, Світлана Трохимівна Башкір, Ольга Жерновникова, Оксана |
Keywords: | training readiness future teachers of mathematics educational process higher educational institutions pedagogical improvisation підготовка готовність майбутні вчителі математики навчально-виховний процес заклад вищої освіти педагогічна імпровізація |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Citation: | Zolotukhina S. Stages of training future mathematics teachers in the field of pedagogical improvisation / S..Zolotukhina, O. Bashkir, O. Zhernovnykova |
Abstract: | Pedagogical improvisation helps a teacher to respond to new unexpected situations in a quick, flexible and ade-quate way. The aim of the research is to test the effectiveness of theoretically developed stages of training future math-ematics teachers in the field of pedagogical improvisation (motivational-target, content-procedural, evaluative-reflexive). The following criteria for future Mathematics teachers’ pedagogical interaction skills were distinguished: motivational, substantive, procedural-behavioral, reflexive, on the basis of which the examination of the investigated phenomenon was carried out. At the initial stage of the pedagogical experiment, the students were interviewed, and the results showed a low level of their pedagogical improvisation skills according to all indicators. Subsequently, each group was subdivided into experimental and control subgroups. У статті розглянуто підходи сучасних науковців до визначення сутності процесу підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації. Згідно з дослідницьким задумом, формування готовності майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації сприятиме тому, що в майбутній професійній діяльності студенти швидко, гнучко й адекватно реагуватимуть на щойно створені ситуації або ті, що виникли стихійно й раптово. Мета статті полягає в перевірці ефективності теоретично розроблених етапів підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації (мотиваційно-цільовий, змістово-процесуальний, оціно-рефлексивний). Методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез, порівняння, класифікація науково-методичної літератури з метою визначення ключових понять до-слідження; емпіричні – фрагменти педагогічного експерименту; анкетування студентів, майбутніх учителів математики. Проаналізовано наукові позиції щодо визначення критеріїв формування готовності майбутніх учителів математики до педагогічної взаємодії: мотиваційний, змістовий, процесуально-поведінковий, рефлексивний, на основі яких здійснюється оцінка досліджуваного феномена. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6348 |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Svitlana Zolotukhina.pdf | 606.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.