Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZolotukhina, Svitlana-
dc.contributor.authorBashkir, Olha-
dc.contributor.authorZhernovnykova, Oksana-
dc.contributor.authorЗолотухіна, Світлана Трохимівна-
dc.contributor.authorБашкір, Ольга-
dc.contributor.authorЖерновникова, Оксана-
dc.date.accessioned2020-02-04T11:14:50Z-
dc.date.available2020-02-04T11:14:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationZolotukhina S. Stages of training future mathematics teachers in the field of pedagogical improvisation / S..Zolotukhina, O. Bashkir, O. Zhernovnykovauk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6348-
dc.description.abstractPedagogical improvisation helps a teacher to respond to new unexpected situations in a quick, flexible and ade-quate way. The aim of the research is to test the effectiveness of theoretically developed stages of training future math-ematics teachers in the field of pedagogical improvisation (motivational-target, content-procedural, evaluative-reflexive). The following criteria for future Mathematics teachers’ pedagogical interaction skills were distinguished: motivational, substantive, procedural-behavioral, reflexive, on the basis of which the examination of the investigated phenomenon was carried out. At the initial stage of the pedagogical experiment, the students were interviewed, and the results showed a low level of their pedagogical improvisation skills according to all indicators. Subsequently, each group was subdivided into experimental and control subgroups. У статті розглянуто підходи сучасних науковців до визначення сутності процесу підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації. Згідно з дослідницьким задумом, формування готовності майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації сприятиме тому, що в майбутній професійній діяльності студенти швидко, гнучко й адекватно реагуватимуть на щойно створені ситуації або ті, що виникли стихійно й раптово. Мета статті полягає в перевірці ефективності теоретично розроблених етапів підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізації (мотиваційно-цільовий, змістово-процесуальний, оціно-рефлексивний). Методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез, порівняння, класифікація науково-методичної літератури з метою визначення ключових понять до-слідження; емпіричні – фрагменти педагогічного експерименту; анкетування студентів, майбутніх учителів математики. Проаналізовано наукові позиції щодо визначення критеріїв формування готовності майбутніх учителів математики до педагогічної взаємодії: мотиваційний, змістовий, процесуально-поведінковий, рефлексивний, на основі яких здійснюється оцінка досліджуваного феномена.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectfuture teachers of mathematicsuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjecthigher educational institutionsuk
dc.subjectpedagogical improvisationuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectпедагогічна імпровізаціяuk
dc.titleStages of training future mathematics teachers in the field of pedagogical improvisationuk
dc.title.alternativeЕтапи підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної імпровізаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svitlana Zolotukhina.pdf606.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.