Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6288
Назва: | Організація взаємодії школи і сім’ї у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів |
Інші назви: | Organizing school-family interaction in shaping students' environmentally friendly behavior |
Автори: | Колишкіна, А. П. Кондратюк, Світлана Лянной, Михайло Kondratiuk, Svitlana Liannoi, Mykhailo |
Ключові слова: | екологічно доцільна поведінка взаємодія школи і сім’ї програма «Екосвіт» учні початкової школи батьки учнів початкових класів environmentally appropriate behavior interaction of school and family Ecoworld program elementary school students parents of elementary school students |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Колишкіна А. Організація взаємодії школи і сім’ї у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів / А. Колишкіна, С. Кондратюк, М. Лянной // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 24-34. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено дослідженню особливостей формування екологічно доцільної поведінки учнів у взаємодії школи і сім’ї. У роботі розв’язується проблема методичного забезпечення екологічного виховання учнів початкових класів. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності авторського програмно-методичного комплексу «Екосвіт» з формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів у взаємодії школи і сім’ї. The paper aims to substantiate and experimentally verify the effectiveness of a specially designed methodical program called “Ecoworld” (“Ekosvit”), which is focused on the formation of environmentally appropriate behavior of primary school students by means of organizing interaction between the school and a family. To achieve the goal, the following diagnostic methods was used, with the help of which the individual components of the investigated quality were measured: questioning (“Ecological knowledge”, “Environmental motives”, “Ecological behavior”) using questions of closed and open types; conversations (The role of nature in my life, Nature and my family, My behavior in nature), which gave an opportunity to examine psychological characteristics of children, the level of their knowledge, interests, motives and ac-tions by analyzing the received answers; observing actions and behavior of primary school students during the experiment and in real conditions (during lessons, walks, excursions, extracurricular activities); solving problem situations containing two sets of tasks (“Ability to make environmentally appropriate decisions”, “Behavior in nature”). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6288 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Alla Kolyshkina.pdf | 657.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.