Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6223
Назва: | Міжпредметні зв’язки алгебри і тригонометрії |
Інші назви: | Intersubject bonds of algebra and trigonometry |
Автори: | Житарюк, І. В. |
Ключові слова: | root of equalization inequality equalization senior school trigonometry корінь рівняння нерівність рівняння старша школа тригонометрія |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Житарюк І. В. Міжпредметні зв’язки алгебри і тригонометрії / І. В. Житарюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 6. – С. 186-189. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with application of trigonometry while doing sums in algebra at senior school. On certain examples the methodical features of application of trigonometry in solving an equation, establishing the amount of equation roots on a certain segment, solving a system of equations and establishing an inequation are shown. We analyzed collections of mathematic tasks for senior school and publications in magazines ”Quantum” and ”Mathematician at school”. As a conclusion it is important to notice that intersubject relations are a new modern teaching principle, which influences the choosing and structure of the training materials of a set of subjects, strengthening the systematization of pupils’ knowledge, activates teaching methods etc. Application of basic concepts of trigonometry, trigonometric functions and their properties makes doing some sums in algebra easier. The skill to use them while doing tasks in different subdisciplines of Math will help pupils in the preparation for academic competitions in Math and self-development. Статтю присвячено застосуванню тригонометрії до розв’язування задач з алгебри у старшій школі. На конкретних прикладах показано методичні особливості застосування тригонометрії до розв’язування рівняння, встановлення кількості коренів рівняння на певному відрізку, розв’язування системи рівнянь і доведення нерівності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6223 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhitaryuk.pdf | 600.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.