Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6203
Назва: | Наукові підходи до формування сольних співацьких |
Інші назви: | Scientific approaches and pedagogical principles providing the formation of Primary School students’ solo singing skills |
Автори: | Чжу Цянь Zhu Jian |
Ключові слова: | співацькі навички школярі молодших класів наукові підходи педагогічні принципи singing skills primary school pupils scientific approaches pedagogical principles propaedeutics of typical pedagogical mistakes |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Чжу Цянь Наукові підходи до формування сольних співацьких / Цянь Чжу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 159-164. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано доцільність наукових підходів, реалізація яких має сприяти підвищенню ефективності вокального виховання школярів молодших класів: гуманістичного, структурно-системного, антропологічного підходів, принципів їх реалізації: створення психологічно-комфортного середовища; індивідуально-особистісного планування вокально- формувального процесу; моніторингу перебігу й результатів занять з оволодіння молодшими школярами сольних співочих навичок; художньо-комунікативного спрямування вокально- освітнього процесу; стимуляції творчої активності учнів молодших класів у музично-ігрових та художньо-виконавських завданнях. The article presents the issues related to the formation of primary school schoolchildren’s solo singing skills. The purpose of the article is to substantiate scientific approaches and principles, the implementation of which contributes to successful formation of primary school schoolchildren’s solo singing skills. These approaches ae bound to the ideas of humanistic, structural-systemic, anthropological approaches. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6203 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhu Jian.pdf | 254 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.