Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6201
Назва: | Еволюція підготовки майбутніх учителів музики в Польщі у контексті розвитку педагогічної освіти |
Інші назви: | Evolution of Music teachers’ training in Poland in the process of development of pedagogical education |
Автори: | Ніколаї, Галина Юріївна Nikolai, Halyna Yu Сбруєва, Аліна Анатоліївна Sbruieva, Alina |
Ключові слова: | підготовка майбутніх учителів музики історико-педагогічний дискурс розвиток педагогічної освіти музична підготовка шкільні реформи європейський вимір вищої освіти Польща Україна національні традиції Music teacher training historical-pedagogical discourse development of pedagogical education musical training school reforms European dimension of higher education Poland Ukraine national traditions |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Ніколаї Г. Ю. Еволюція підготовки майбутніх учителів музики в Польщі у контексті розвитку педагогічної освіти / Г. Ю. Ніколаї, А. А. Сбруєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 90-101. |
Короткий огляд (реферат): | У статті презентовано історико-педагогічний дискурс, у якому виявлено особливості еволюції підготовки вчителів музики в Польщі у процесі розвитку педагогічної освіти. Результати дослідження полягають, зокрема, у виявленні термінологічних розбіжностей у розвідках науковців Польщі та України щодо підготовки майбутніх вчителів музики; конкретизації евристичного потенціалу законів діалектики і синергетичного підходу щодо суперечливого розвитку музичної підготовки майбутніх учителів і педагогічної підготовки вчителів музики в умовах історично зумовлених змін у структурі педагогічної освіти і культурно-музичних потреб суспільства. Integration of Ukraine into the European educational space necessitates solution of a number of complex problems, including modification of music-pedagogical education, taking into account historical experience of training music teachers in other countries. Taking into account the fact that educational traditions of Ukraine and Poland are very similar, a constructive study of the evolution of music teacher training in the system of pedagogical education of the Second Commonwealth of Poland seem to be timely. The article is aimed at revealing peculiarities of the evolution of music teachers’ training in Poland in the process of development of pedagogical education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6201 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nikolaii.pdf | 320.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.