Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6196
Назва: | Емпіричне дослідження стану готовності майбутнього менеджера освітнього закладу до самопроектування |
Інші назви: | Empirical study of the readiness state of the future managers of an educational institution for self-projecting |
Автори: | Дін Юйцзін Ding Yujing |
Ключові слова: | acmeological experiment readiness empirical research manager of an educational institution self-projecting акмеологічний експеримент готовність емпіричне дослідження менеджер освітнього закладу самопроектування |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Дін Юйцзін. Емпіричне дослідження стану готовності майбутнього менеджера освітнього закладу до самопроектування / Дін Юйцзін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 64-68. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність і структуру акмеологічного експерименту та наведено результати емпіричного дослідження готовності майбутнього менеджера освітнього закладу до професійного самопроектування та подальшої самореалізації. У процесі емпіричного дослідження розроблено анкету для визначення ступеня готовності менеджера освіти до самопроектування, дібрано склад контрольної та експериментальної груп, проведено анкетування респондентів: результати експерименту було оброблено, на підставі чого підготовлено організаційно-методичні рекомендації щодо формування готовності майбутнього менеджера освіти до самопроектування. The article reveals the essence and structure of the acmeological experiment and presents the results of empirical research related to the readiness state demonstrated by the future managers of educational institutions for self-projecting and further self-realization. In the process of empirical research, the author’s questionnaire was developed to determine the degree of education manager’s readiness for self-projecting; the respondents of the control and experimental groups were selected; the respondents were questioned; the results of the experiment were processed; the organizational and methodological recommendations aimed at facilitating the development of the readiness of the future education managers for self-projecting were elaborated basing on the experiment results. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6196 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ding_Yujing.pdf | 257.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.