Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6157
Назва: | Проблема підготовки майбутніх учителів природничих наук: аналітичний огляд |
Автори: | Граматик, Надія |
Ключові слова: | суб’єкт компетентнісно зорієнтований учитель педагогічна взаємодія особистісно зорієнтоване середовище педагогічна комунікація subject competence-oriented teacher pedagogical interaction person-oriented environment pedagogical communicatio |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Граматик Н. Проблема підготовки майбутніх учителів природничих наук: аналітичний огляд / Н. Граматик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 126-133. |
Короткий огляд (реферат): | Рушійною силою реалізації нововведень біологічної освіти є компетентний педагог як суб’єкт інноваційної педагогічної діяльності. У зв’язку з цим, пріоритетним напрямом у професійній підготовці майбутніх учителів природничих наук є зміщення акцентів із суми знань на формування вмінь педагогічної взаємодії. Саме вміння майбутнього фахівця працювати в команді, вести перемовини, ухвалювати виважені рішення робить його конкурентоспроможним. Основна умова такої діяльності – професійний потенціал майбутнього вчителя, який виявляється в готовності до творчої взаємодії з учнями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6157 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gramatik Nadiia.pdf | 282.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.