Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6121
Назва: | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій |
Інші назви: | Pedagogical conditions for the formation of professional competence of future Specialists Majoring in information and communication technologies |
Автори: | Гафіяк, Алла Мирославівна Дяченко-Богун, Марина Миколаївна Міхеєнко, Олександр Іванович Ткаченко, Андрій Володимирович Mikheienko, Oleksandr Ivanovych |
Ключові слова: | інформаційна система фахівці програмні засоби заклад вищої освіти інформаційно-комунікаційні технології information system specialists software |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Гафіяк А. М. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій / А. М. Гафіяк, М. М. Дяченко-Богун, А. В. Ткаченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 84-91. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. Метою статті є дослідження умов формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій, створення та використання прикладного програмного забезпечення для збільшення ефективності та підвищення ступеня автоматизації надання освітніх послуг. The article describes the creation of pedagogical conditions for the formation of professional competence of the future specialists majoring in information and communication technologies. The purpose of this article is to investigate the conditions facilitating the formation of professional competence of future specialists majoring in information and communication technologies, to create and use application software aimed at increasing the efficiency as well as the degree of automation for providing educational services. According to the purpose, the following tasks have been assigned: pedagogical conditions for the formation |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6121 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hafiiak Alla.pdf | 409.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.