Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/611
Title: | Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти |
Other Titles: | Теоретико-методические основы подготовки будущих учителей к педагогической диагностике качества образования Theoretic-methodical foundation of training of future teachers to pedagogical diagnostics of quality of education |
Authors: | Савченко, Лариса Олексіївна Savchenko, Larysa Aleksijivna |
Keywords: | професійна підготовка вчителя якість освіти підготовленість до педагогічної діагностики якості освіти педагогічна діагностика модель підготовки до педагогічної діагностики teacher’s professional training quality of education quality of training pedagogical diagnostics structural and functional model of pedagogical diagnostics of quality of education |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Савченко, Л. О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Лариса Олексіївна Савченко; опоненти: Е. Е. Карпова [та ін.]; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 43 с. |
Abstract: | Дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню проблеми підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до педагогічного діагностування якості освіти. Dissertation work is a theoretic-experimental study of a problem of pedagogical diagnostics of quality of training of future teachers. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/611 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Savchenko.pdf | 331.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.