Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/610
Назва: | Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти |
Інші назви: | Theoretic-methodical foundation of training of future teachers to pedagogical diagnostics of quality of education |
Автори: | Савченко, Лариса Олексіївна Savchenko, Larysa Aleksijivna |
Ключові слова: | професійна підготовка вчителя якість освіти підготовленість до педагогічної діагностики якості освіти педагогічна діагностика модель підготовки до педагогічної діагностики teacher’s professional training quality of education quality of training pedagogical diagnostics structural and functional model of pedagogical diagnostics of quality of education |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Криворізький національний університет, Криворізький педагогічний інститут |
Бібліографічний опис: | Савченко, Л. О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Лариса Олексіївна Савченко; опоненти: Е. Е. Карпова [та ін.]; ДНВЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. – Одеса, 2014. – 594 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню проблеми підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до педагогічного діагностування якості освіти. Dissertation work is a theoretic-experimental study of a problem of pedagogical diagnostics of quality of training of future teachers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/610 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Савченко Лариса Олексіївна.pdf | 4.58 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.