Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/610
Title: | Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти |
Other Titles: | Theoretic-methodical foundation of training of future teachers to pedagogical diagnostics of quality of education |
Authors: | Савченко, Лариса Олексіївна Savchenko, Larysa Aleksijivna |
Keywords: | професійна підготовка вчителя якість освіти підготовленість до педагогічної діагностики якості освіти педагогічна діагностика модель підготовки до педагогічної діагностики teacher’s professional training quality of education quality of training pedagogical diagnostics structural and functional model of pedagogical diagnostics of quality of education |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Криворізький національний університет, Криворізький педагогічний інститут |
Citation: | Савченко, Л. О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Лариса Олексіївна Савченко; опоненти: Е. Е. Карпова [та ін.]; ДНВЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. – Одеса, 2014. – 594 с. |
Abstract: | Дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню проблеми підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до педагогічного діагностування якості освіти. Dissertation work is a theoretic-experimental study of a problem of pedagogical diagnostics of quality of training of future teachers. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/610 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Савченко Лариса Олексіївна.pdf | 4.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.