Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6061
Назва: | Підготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатності |
Інші назви: | Preparedness of a Specialist for professional reflection in activity as a parameter of his / her competitiveness |
Автори: | Кічук, Надія Василівна Kichuk, Nadiya Vasylivna |
Ключові слова: | рефлексія професійна рефлексія майбутній фахівець конкурентоздатність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Кічук Н. В. Підготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатності / Н. В. Кічук // // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 15-19. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено деякі аспекти феноменології професійної рефлексії дотично особистісно-професійного призначення педагога у сучасному суспільстві. Відзначено, що професійна рефлексія, як психолого-педагогічне явище, перебуває у фокусі дослідницького пошуку науковців, що зумовило наявність різнопланових тлумачень та підходів до його визначення івивчення. Обґрунтовано доцільність осмислити здатність студента до професійної рефлексії в якості системоутворювального чинника конкурентноздатності в особистісно-професійному вимірі. The article draws special attention to some aspects of the phenomenology of professional reflection in compliance with the personality-centred professional target of the teacher in modern society. It is noted that professional reflection, as a psychological and pedagogical phenomenon, is in the focus of scientists’ explorative search, which caused the appearance of diverse interpretations and approaches to its definition and study. The expediency of comprehending a student’s capability for professional reflection as a systemforming factor of competitiveness within the personality-centred professional dimension has been substantiated. Some common and distinct semantic features of the concepts “competitiveness” and “competitiveness” have been emphasized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6061 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kichuk Nadia.pdf | 254.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.