Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6027
Title: | Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації |
Authors: | Загурська, І. С. |
Keywords: | моральнісно-емоційний рівень самооцінки рефлексія шкільна адаптація |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Загурська І. С. Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації / І. С. Загурська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 36-41. |
Abstract: | У статті визначається роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Виділено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших; страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання. Визначено, що основою психологічної допомоги у подоланні виділених кризових моментів є розвиток рефлексії вмінь, здібностей та особистісних якостей. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6027 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zahurska.pdf | 505.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.