Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагурська, І. С.-
dc.date.accessioned2020-01-23T07:44:22Z-
dc.date.available2020-01-23T07:44:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗагурська І. С. Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації / І. С. Загурська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 36-41.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6027-
dc.description.abstractУ статті визначається роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Виділено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших; страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання. Визначено, що основою психологічної допомоги у подоланні виділених кризових моментів є розвиток рефлексії вмінь, здібностей та особистісних якостей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectморальнісно-емоційний рівень самооцінкиuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectшкільна адаптаціяuk
dc.titleРоль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zahurska.pdf505.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.