Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6027
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Загурська, І. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T07:44:22Z | - |
dc.date.available | 2020-01-23T07:44:22Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Загурська І. С. Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації / І. С. Загурська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 36-41. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6027 | - |
dc.description.abstract | У статті визначається роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Виділено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших; страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання. Визначено, що основою психологічної допомоги у подоланні виділених кризових моментів є розвиток рефлексії вмінь, здібностей та особистісних якостей. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | моральнісно-емоційний рівень самооцінки | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | шкільна адаптація | uk |
dc.title | Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zahurska.pdf | 505.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.