Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5994
Title: | Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи |
Authors: | Савченко, Л. О. |
Keywords: | контроль діагностика педагогічна діагностика якість освіти |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Савченко Л. О. Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи / Л. О. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 135-138. |
Abstract: | У статті показано аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи. Якість професійної підготовки майбутніх вчителів технології набуває гострої актуальності в умовах інтеграції вищої освіти в світовий та європейський освітній простір. Система управління якістю освіти передбачає рівну участь і відповідальність учасників навчально-виховного процесу в покращенні якості вищої освіти; оперативне інформування учасників навчально-виховного процесу про результати контролю якості освіти; застосування експертних і тестових методів оцінювання рівня знань, умінь, навичок та педагогічної компетентності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5994 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Savchenko Analiz.pdf | 515.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.