Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5994
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Л. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T14:50:53Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T14:50:53Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Савченко Л. О. Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи / Л. О. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 135-138. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5994 | - |
dc.description.abstract | У статті показано аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи. Якість професійної підготовки майбутніх вчителів технології набуває гострої актуальності в умовах інтеграції вищої освіти в світовий та європейський освітній простір. Система управління якістю освіти передбачає рівну участь і відповідальність учасників навчально-виховного процесу в покращенні якості вищої освіти; оперативне інформування учасників навчально-виховного процесу про результати контролю якості освіти; застосування експертних і тестових методів оцінювання рівня знань, умінь, навичок та педагогічної компетентності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | контроль | uk |
dc.subject | діагностика | uk |
dc.subject | педагогічна діагностика | uk |
dc.subject | якість освіти | uk |
dc.title | Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Savchenko Analiz.pdf | 515.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.