Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/597
Title: | The use of web-case in teaching english to students majoring in economics |
Other Titles: | Використання веб-кейсу у навчанні англійської мови студентів економістів |
Authors: | Karpova, O. O. Карпова О. О. |
Keywords: | web-case Internet-technologies interactive learning individual work interdisciplinary approach веб-кейс інтернет-технології інтерактивне навчання самостійна робота міждисциплінарний підхід |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Karpova, O. The use of web-case in teaching english to students majoring in economics / O. Karpova // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2017. – №2. – С. 58-62. |
Abstract: | In the article the notion of «a web-case» has been defined, its structure and the peculiarities of its use in the process of teaching English have been presented. The analysis of theoretical resources and a survey have been conducted that approved the necessity to develop new forms, methods and tools of teaching English with the use of multimedia technologies. The use of a web-case in teaching English to future economists has been proved. The empirical data show the effectiveness of implementation of a web-case and other interactive tasks in the educational process. Однією з важливих освітніх проблем є впровадження сучасних технологій, переосмислення та оновлення форм, методів і засобів навчання англійської мови майбутніх економістів. Адже наразі рівень володіння англійською мовою студентів економічних спеціальностей здебільшого не відповідає професійному рівню, а результати анкетування довели необхідність упровадження мультимедійних технологій, розробки нових методів навчання іноземної мови, у тому числі й створення інтерактивних завдань, що й зумовило актуальність дослідження. Метою статті було розкрити сутність поняття «веб-кейс», його структуру та особливості використання у процесі навчання англійської мови майбутніх економістів. Для досягнення мети застосовувались такі методи дослідження: теоретичні (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація теоретичних положень для визначення змісту поняття «веб-кейс» і стану розробленості досліджуваної проблеми), емпіричні (діагностичні: спостереження, анкетування, бесіди, розв’язування кейсів; педагогічний експеримент) та методи математичної статистики для опрацювання результатів педагогічного експерименту. «Веб-кейс» було визначено як «формат навчально-діяльнісного середовища, створеного засобами ІКТ, що містить структуровані матеріали, на основі яких студентами здійснюється аналіз бізнес-ситуацій з метою формування навичок розв’язання практичних завдань». Особливістю веб-кейсу було те, що завдання було розміщено на веб-сайті, тому студенти мали змогу иконувати завдання он-лайн, посилаючись на офіційні сайти компаній, електронні статті та інші документи в лектронному вигляді. Автором дидактично обґрунтовано використання веб-кейсу в процесі навчання студентів-економістів англійської мови. Реалізація кейс-методу завдяки мультимедійним технологіям у процесі навчання англійської мови дала змогу забезпечити готовність студентів до майбутньої професійної діяльності в галузі економіки, управління та банківської справи, а також сформувати іншомовну професійну комунікативну компетенцію. Результати контрольного експерименту засвідчили, що використання веб-кейсу та інших інтерактивних завдань сприяло підвищенню рівня володіння англійською мовою студентів, розвитку критичного та творчогщ мислення, формуванню навичок командної роботи тощо. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/597 |
ISSN: | 2311-8466 |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Karpova O. O..pdf | 289.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.