Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/597
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Karpova, O. O. | - |
dc.contributor.author | Карпова О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-08T07:40:37Z | - |
dc.date.available | 2018-10-08T07:40:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Karpova, O. The use of web-case in teaching english to students majoring in economics / O. Karpova // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2017. – №2. – С. 58-62. | uk |
dc.identifier.issn | 2311-8466 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/597 | - |
dc.description.abstract | In the article the notion of «a web-case» has been defined, its structure and the peculiarities of its use in the process of teaching English have been presented. The analysis of theoretical resources and a survey have been conducted that approved the necessity to develop new forms, methods and tools of teaching English with the use of multimedia technologies. The use of a web-case in teaching English to future economists has been proved. The empirical data show the effectiveness of implementation of a web-case and other interactive tasks in the educational process. Однією з важливих освітніх проблем є впровадження сучасних технологій, переосмислення та оновлення форм, методів і засобів навчання англійської мови майбутніх економістів. Адже наразі рівень володіння англійською мовою студентів економічних спеціальностей здебільшого не відповідає професійному рівню, а результати анкетування довели необхідність упровадження мультимедійних технологій, розробки нових методів навчання іноземної мови, у тому числі й створення інтерактивних завдань, що й зумовило актуальність дослідження. Метою статті було розкрити сутність поняття «веб-кейс», його структуру та особливості використання у процесі навчання англійської мови майбутніх економістів. Для досягнення мети застосовувались такі методи дослідження: теоретичні (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація теоретичних положень для визначення змісту поняття «веб-кейс» і стану розробленості досліджуваної проблеми), емпіричні (діагностичні: спостереження, анкетування, бесіди, розв’язування кейсів; педагогічний експеримент) та методи математичної статистики для опрацювання результатів педагогічного експерименту. «Веб-кейс» було визначено як «формат навчально-діяльнісного середовища, створеного засобами ІКТ, що містить структуровані матеріали, на основі яких студентами здійснюється аналіз бізнес-ситуацій з метою формування навичок розв’язання практичних завдань». Особливістю веб-кейсу було те, що завдання було розміщено на веб-сайті, тому студенти мали змогу иконувати завдання он-лайн, посилаючись на офіційні сайти компаній, електронні статті та інші документи в лектронному вигляді. Автором дидактично обґрунтовано використання веб-кейсу в процесі навчання студентів-економістів англійської мови. Реалізація кейс-методу завдяки мультимедійним технологіям у процесі навчання англійської мови дала змогу забезпечити готовність студентів до майбутньої професійної діяльності в галузі економіки, управління та банківської справи, а також сформувати іншомовну професійну комунікативну компетенцію. Результати контрольного експерименту засвідчили, що використання веб-кейсу та інших інтерактивних завдань сприяло підвищенню рівня володіння англійською мовою студентів, розвитку критичного та творчогщ мислення, формуванню навичок командної роботи тощо. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | web-case | uk |
dc.subject | Internet-technologies | uk |
dc.subject | interactive learning | uk |
dc.subject | individual work | uk |
dc.subject | interdisciplinary approach | uk |
dc.subject | веб-кейс | uk |
dc.subject | інтернет-технології | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | міждисциплінарний підхід | uk |
dc.title | The use of web-case in teaching english to students majoring in economics | uk |
dc.title.alternative | Використання веб-кейсу у навчанні англійської мови студентів економістів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Karpova O. O..pdf | 289.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.