Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5889
Title: | Наступність під час пропедевтики навчання елементів теорії ймовірностей та математичної статистики |
Other Titles: | Continuity in the propaedeutics of teaching elements of probability theory and mathematical statistics |
Authors: | Іванова, Світлана Володимирівна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna Урум, Галина Дмитрівна Urum, Galina Dmytrivna Ткачук, Н. М. |
Keywords: | початкова школа базова школа пропедевтика теорія ймовірності математична статистика евристичні методи elementary school basic school propaedeutics. probability theory mathematical statistics heuristic methods |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Вид-во «Ранок» |
Citation: | Іванова С. В. Наступність під час пропедевтики навчання елементів теорії ймовірностей та математичної статистики / С. В. Іванова, Г. Д. Урум, Н. М. Ткачук // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 96-98. |
Abstract: | Виділено три напрямки пропедевтики елементів стохастики при компетентнісно-орієнтованому навчанні в початковій і базової школі. Рекомендовані евристичні методи для реалізації цієї пропедевтики.Three propaedeutics directions of stochastics elements in competenceoriented teaching in elementary and elementary school are distinguished. Heuristic methods for implementing these propaedeutics are recommended. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5889 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanova Svitlana, Urum Galyna.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.