Кафедра музичного мистецтва і хореографії Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 269
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Genesis of the system of music and rhythmic education E. Jacques-DalcrozeНіколаї, Галина Юріївна; Nikolai, Halyna Yu
2023Теоретичне дослідження художньо-ментального досвіду в проекції педагогіки мистецтва: монографіяРеброва, Олена Євгенівна; Rebrova, Olena Yevgenivna
2017Орієнтовна індивідуальна програма виховання і розвитку дитини-дошкільника 3–7 років з тьюторським супроводомФедорець, Микола Олександрович; Fedorets, Mykola; Статнік, В.
2020Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та КитаїФедорець, Микола Олександрович; Fedorets, Mykola; Сюй Сінчжоу
2022Музично-естетичне виховання сучасних школярів у закладах загальної середньої освітиФедорець, Микола Олександрович; Fedorets, Mykola
2012Сучасне заняття в дошкільному навчальному закладі: проектування, реалізація, аналіз. Пам’ятка для педагогів дошкільних закладівФедорець, Микола Олександрович; Fedorets, Mykola; Четверикова, А.; Зінченко, О.; Абаренкова, Ю.
2009Авторська освітня концепція «Інтелігентність»Федорець, Микола Олександрович; Fedorets, Mykola
2010Авторський ліцейський комплексФедорець, Микола Олександрович; Fedorets, Mykola
2021Формування професійної мобільності в майбутніх викладачів диригентсько-хорових дисциплін під час проходження асистентської практикиАшихміна, Наталія Віталіївна; Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
2022Сутність і компонентна структура інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів у галузі музичної освітиАшихміна, Наталія Віталіївна; Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
2021Самоосвіта вчителя музичного мистецтва як умова розвитку професійної компетентностіАшихміна, Наталія Віталіївна; Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
2021Упровадження інноваційних технологій у вокальну підготовку майбутніх педагогів у галузі музичної освітиАшихміна, Наталія Віталіївна; Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
2021Структурно-змістовні компоненти категорії «Рух у музиці»Вороновська, Ольга Володимирівна; Voronovskaya, Olga Volodymyrivna
2022Методичні рекомендації ««Українсько-англійсько-китайський словник термінів і понять з навчальної дисципліни «Основи музикології»» для самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, спеціальності: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво), 025 Музичне мистецтвоВороновська, Ольга Володимирівна; Voronovskaya, Olga Volodymyrivna
2022Методичні рекомендації проведення практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни: «Гімнастика, музично-ритмічне виховання і методика викладання» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 017 Фізична культура і спортДолинський, Борис Тимофійович; Dolinsky, Borys Tymofiyovych; Погорєлова, Олена Олександрівна; Pogorelova, Olena Oleksandrivnа
2021Реалізація компетентнісного підходу в процесі загальної мистецької (музичної) освіти школярів України та КитаюBatiuk, Nataliya Orestivna; Батюк, Наталія Орестівна; Федорець, Микола Олександрович; Хан, Хуйюнь; Fedorets, Mykola
2015Художня образність уроку музичного мистецтва як специфічна ознака викладання мистецьких дисциплінBatiuk, Zorina Stepanivna; Батюк, Зорина Степанівна
2018Методика діагностики рівня сформованості проектних умінь студентів-хореографівBatiuk, Nataliya Orestivna; Батюк, Наталія Орестівна
2018Структурні компоненти формування проектних умінь майбутніх керівників хореографічних колективівBatiuk, Nataliya Orestivna; Батюк, Наталія Орестівна
2015Особливості формування художньо-світоглядної компетент¬ності студентів-хореографів засобами українського фольклоруBatiuk, Nataliya Orestivna; Батюк, Наталія Орестівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 269