Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17175
Title: | Педагогічні умови оптимізації особистісного становлення школярів молодшого шкільного віку у процесі занять естрадним співом |
Authors: | Маргіна (Мамикіна), Олена Адольфівна Marhina (Mamykina), Olena |
Keywords: | учні молодших класів естрадний спів особистісний розвиток педагогічні умови junior school students pop singing. personal development pedagogical conditions |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Мамикіна О. А. Педагогічні умови оптимізації особистісного становлення школярів молодшого шкільного віку у процесі занять естрадним співом / Наука і освіта. - 2016. - №1. - С. 77-82. |
Abstract: | У статті обґрунтовано педагогічні умови особистісного розвитку школярів молодших класів в умовах їх на вчання естрадного співу: залучення учнів до занять на основі ідей ампліфікації, врахування вікових особливостей та інтересів дітей, збагачення їхнього художньо-творчого досвіду; критичний добір репертуару; встановлення зміс тових зв’язків із родиною. Схарактеризовано методику естрадно-вокальних занять, побудовану на застосуванні рухово-ритмових вправ, рольових ігор, ансамблевому музикуванні, творчих завданнях на розвиток артистизму й сценічної культури. Обґрунтовано критерії добору репертуару: відповідність віковим особливостям сприйняття учнів; художня цінність музичного і поетичного тексту; різноманітність емоційних станів і образів, які розкриваються в піснях. Визначено подальші перспективи вдосконалення методики, спрямовані на зняття перенапруги і тривожності у дітей, збереження їх природності і щирості в умовах сценічно-співочої діяльності. pedagogical conditions pedagogical conditions. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17175 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії музики і вокалу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
NiO_2016_1_17.pdf | 245.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.