Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5656
Назва: | Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії |
Інші назви: | The model of training future physical culture teachers in individual work with schoolchildren under conditions of inclusion |
Автори: | Щекотиліна, Наталя Федорівна Shchekotylina, Natalia Fedorivna |
Ключові слова: | інклюзія індивідуальна робота готовність майбутні вчителі фізичної культури inclusion individual work readiness future teachers of Physical Culture model |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Щекотиліна Н. Ф. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії / Н. Ф. Щекотиліна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 114-119. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблематиці підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи в інклюзивному освітньому середовищі. Мета дослідження – описати специфіку підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в інклюзивному середовищі загальноосвітнього закладу; науково обґрунтувати та розробити модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії. Дослідження здійснено із використанням таких наукових методів: теоретичні (аналіз та систематизація інформації з наукових джерел; контент-аналіз програм підготовки майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти; педагогічне моделювання); емпіричні (спеціально розроблені анкети-питальники розроблені автором валідні тестові методики). The article deals with the problem of training future Physical Culture teachers to work within an inclusive education environment. The purpose of the study is to describe the specificity of training future Physical Culture teachers to work individually with schoolchildren within the inclusive environment of the general educational institution; to substantiate scientifically and develop a model facilitating the training of the future Physical Culture teachers in individual work with schoolchildren under conditions of inclusion. The research was carried out using the scientific methods as follows: theoretical (analysis and systematization of information from scientific sources; content analysis of training programs aimed at future Physical Culture teachers in higher education institutions; pedagogical modelling); empirical (specially designed questionnaires, validity test methods developed by the author). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5656 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 299.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.