Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5656
Title: | Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії |
Other Titles: | The model of training future physical culture teachers in individual work with schoolchildren under conditions of inclusion |
Authors: | Щекотиліна, Наталя Федорівна Shchekotylina, Natalia Fedorivna |
Keywords: | інклюзія індивідуальна робота готовність майбутні вчителі фізичної культури inclusion individual work readiness future teachers of Physical Culture model |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Щекотиліна Н. Ф. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії / Н. Ф. Щекотиліна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 114-119. |
Abstract: | Статтю присвячено проблематиці підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи в інклюзивному освітньому середовищі. Мета дослідження – описати специфіку підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в інклюзивному середовищі загальноосвітнього закладу; науково обґрунтувати та розробити модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії. Дослідження здійснено із використанням таких наукових методів: теоретичні (аналіз та систематизація інформації з наукових джерел; контент-аналіз програм підготовки майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти; педагогічне моделювання); емпіричні (спеціально розроблені анкети-питальники розроблені автором валідні тестові методики). The article deals with the problem of training future Physical Culture teachers to work within an inclusive education environment. The purpose of the study is to describe the specificity of training future Physical Culture teachers to work individually with schoolchildren within the inclusive environment of the general educational institution; to substantiate scientifically and develop a model facilitating the training of the future Physical Culture teachers in individual work with schoolchildren under conditions of inclusion. The research was carried out using the scientific methods as follows: theoretical (analysis and systematization of information from scientific sources; content analysis of training programs aimed at future Physical Culture teachers in higher education institutions; pedagogical modelling); empirical (specially designed questionnaires, validity test methods developed by the author). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5656 |
Appears in Collections: | 2019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.