Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/559
Title: | Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів |
Other Titles: | Individually differentiated reading instruction in elementary classroom |
Authors: | Суржук, Тетяна Борисівна Surzhuk, Tetyana Borysivna |
Keywords: | індивідуалізація диференціація індивідуально-диференційоване навчання групи працездатність реальні навчальні можливості рівень спеціальної підготовленості individualization differentiation individually differentiated instruction groups productivity ability to learn special readiness level |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Суржук, Т. Б. Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Борисівна Суржук; наук. кер. Г. П. Коваль; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 21 с. |
Abstract: | Робота присвячена індивідуально-диференційованому навчанню читати молодших школярів з урахуванням особливостей психічного розвитку на оволодіння навичкою читання. For the first time research of this scale offers scientific foundation and develops empirically proven content and concepts of individually differentiated approach (strategies, techniques, materials and forms) in reading instruction for elementary students focusing on how their individual differences of psychological maturity level affect mastering reading. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/559 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Surzhuk.pdf | 231.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.