Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/558
Назва: | Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів |
Інші назви: | Individually differentiated reading instruction in elementary classroom |
Автори: | Суржук, Тетяна Борисівна Surzhuk, Tetyana Borysivna |
Ключові слова: | індивідуалізація диференціація індивідуально-диференційоване навчання групи працездатність реальні навчальні можливості рівень спеціальної підготовленості individualization differentiation individually differentiated instruction groups productivity ability to learn special readiness level |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Рівненський державний гуманітарний університет |
Бібліографічний опис: | Суржук, Т. Б. Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Борисівна Суржук; наук. кер. Г. П. Коваль; Рівнен. держ. пед. ун-т. – Рівне, 2005. – 210 с. |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена індивідуально-диференційованому навчанню читати молодших школярів з урахуванням особливостей психічного розвитку на оволодіння навичкою читання. For the first time research of this scale offers scientific foundation and develops empirically proven content and concepts of individually differentiated approach (strategies, techniques, materials and forms) in reading instruction for elementary students focusing on how their individual differences of psychological maturity level affect mastering reading. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/558 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Суржук Тетяна Борисівна.pdf | 791.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.