Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5464
Назва: | Індивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімей |
Автори: | Бушер, Л. В. |
Ключові слова: | індивідуальний підхід дошкільний заклад освіти тип сім'ї |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Бушер Л. В. Індивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімей / Л. В. Бушер // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 6. – С. 15-18. |
Короткий огляд (реферат): | Можна констатувати розширення функцій спілкування дитячого закладу з різними типами сімей: це не тільки узгодження виховних зусиль, але і вплив на батьків, у відомій мірі виховання самих батьків. Результати істотні для обох сторін, оскільки вони приносять взаємне задоволення і радість спілкування, збагачують обидві сторони. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5464 |
Розташовується у зібраннях: | 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Busher.pdf | 142.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.