Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5452
Назва: | Використання принципів педагогіки ненасильства як орієнтир співпраці з батьками учнів |
Автори: | Саприкіна, Т. І. |
Ключові слова: | принципи педагогіки педагогіка ненасильства орієнтир співпраці співпраця з батьками учнів |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Саприкіна Т. І. Використання принципів педагогіки ненасильства як орієнтир співпраці з батьками учнів / Т. І. Саприкіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 177-180. |
Короткий огляд (реферат): | Ідеї гуманістичної педагогіки продовжують охоплювати все наше суспільство й особливо тих, хто причетний до сучасної освіти. Можливість олюднення процесу освіти, утвердження в ньому культури ненасилля виявилась досить привабливою. Однак нині, на думку директора Інституту проблем виховання АПН України І. Беха, загальна ейфорія, пов’язана з цією проблематикою, змінилася глибоким її осмисленням, розумінням складності сутнісної трансформації сучасного освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5452 |
Розташовується у зібраннях: | 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Saprykina.pdf | 137.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.