Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5443
Назва: | Сутність особистісно-орієнтованого навчання – перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти |
Автори: | Колос, А. А. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтоване навчання масово-репродуктивна освіта індивідуально-творча освіта |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Колос А. А. Сутність особистісно-орієнтованого навчання – перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти / А. А. Колос // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 147-151. |
Короткий огляд (реферат): | Практика показує, що найбільше цим вимогам задовольняють ігрові, ситуативно-творчі методи й форми навчання, які стимулюють активну діяльність учнів, спонукають їх міркувати, вести діалог, приймати рішення. Все це створює передумови для становлення творчої індивідуальності, особистого образу дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5443 |
Розташовується у зібраннях: | 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kolos.pdf | 160.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.