Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5344
Title: | Методичні особливості навчання вирішенню компетентнісних задач в шкільному курсі інформатики |
Other Titles: | Методические особенности обучения решению компетентностных задач в школьном курсе информатики Methodical peculiarities of teaching to solving competency problems in the school course of computer science |
Authors: | Радіонова, Г. П. |
Keywords: | компетентнісні задачі інформаційне суспільство хмарний сервіс інформаційні технології інформаційно-комунікаційна компетентність компетентнностные задачи информационное общество облачный сервис информационные технологии информационно-коммуникационная компетентность competence tasks information society cloud service Information Technology information and communication competence competency tasks |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Citation: | Радіонова Г. П. Методичні особливості навчання вирішенню компетентнісних задач в шкільному курсі інформатики / Г. П. Радіонова // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 142-143. |
Abstract: | Предметом вивчення у статті є питання наукового визначення та дослідження сутності феномену компетентності. В дослідженні розкрито визначення компетентнісної задачі з інформатики як комплексної задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних ІКТ як засобу розв’язування, надання різнорівневої допомоги і критеріїв оцінювання як кінцевого результату, так і способів його отримання. The subject of study The article deals with the scientific definition and study of the essence of the phenomenon of competence. The study reveals the definition of a computer science task as a complex application task, which requires the use of modern ICT as a means of solving, providing multi-level assistance and criteria for evaluating both the end result and how to obtain it. Предметом изучения в статье вопрос научного определения и исследования сущности феномена компетентности. В исследовании раскрыто определение компетентностной задачи по информатике как комплексной задачи прикладного характера, для которой обязательным является применение современных ИКТ как средства решения, предоставление разноуровневой помощи и критериев оценки как конечного результата, так и способов его получения. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5344 |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Methodical features of teaching.pdf | 467.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.