Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5344
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радіонова, Г. П. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-10T11:30:20Z | - |
dc.date.available | 2019-12-10T11:30:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Радіонова Г. П. Методичні особливості навчання вирішенню компетентнісних задач в шкільному курсі інформатики / Г. П. Радіонова // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 142-143. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5344 | - |
dc.description.abstract | Предметом вивчення у статті є питання наукового визначення та дослідження сутності феномену компетентності. В дослідженні розкрито визначення компетентнісної задачі з інформатики як комплексної задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних ІКТ як засобу розв’язування, надання різнорівневої допомоги і критеріїв оцінювання як кінцевого результату, так і способів його отримання. The subject of study The article deals with the scientific definition and study of the essence of the phenomenon of competence. The study reveals the definition of a computer science task as a complex application task, which requires the use of modern ICT as a means of solving, providing multi-level assistance and criteria for evaluating both the end result and how to obtain it. Предметом изучения в статье вопрос научного определения и исследования сущности феномена компетентности. В исследовании раскрыто определение компетентностной задачи по информатике как комплексной задачи прикладного характера, для которой обязательным является применение современных ИКТ как средства решения, предоставление разноуровневой помощи и критериев оценки как конечного результата, так и способов его получения. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України | uk |
dc.subject | компетентнісні задачі | uk |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk |
dc.subject | хмарний сервіс | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційна компетентність | uk |
dc.subject | компетентнностные задачи | uk |
dc.subject | информационное общество | uk |
dc.subject | облачный сервис | uk |
dc.subject | информационные технологии | uk |
dc.subject | информационно-коммуникационная компетентность | uk |
dc.subject | competence tasks | uk |
dc.subject | information society | uk |
dc.subject | cloud service | uk |
dc.subject | Information Technology | uk |
dc.subject | information and communication competence | uk |
dc.subject | competency tasks | uk |
dc.title | Методичні особливості навчання вирішенню компетентнісних задач в шкільному курсі інформатики | uk |
dc.title.alternative | Методические особенности обучения решению компетентностных задач в школьном курсе информатики | uk |
dc.title.alternative | Methodical peculiarities of teaching to solving competency problems in the school course of computer science | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Methodical features of teaching.pdf | 467.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.