Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323
Title: Використання змішаного навчання в рамках вивчення розділу «Опрацювання текстових даних» у шкільному курсі інформатики
Other Titles: Using blended learning as part of the study section "Processing of text data" in the school course of computer science
Authors: Бойко, Ольга Павлівна
Boіko, Olha Pavlivna
Дончук, Максим
Donchuk, Maxym
Keywords: текстові дані
інформатика в школі
опрацювання текстових даних
змішане навчання
text data
computer science at school
processing of text data
processing of text data
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Бойко О. П. Використання змішаного навчання в рамках вивчення розділу «Щпрацювання текстових даних» у шкільному курсі інформатики / О. П. Бойко, М. Дончук // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С.123-124.
Abstract: У статті розглядаються проблеми змішаного навчання у шкільному курсі інформатики. Змішане навчання вважається ефективним, оскільки створює умови для розв’язання основної проблеми традиційного навчання, що полягає в обмеженні можливостей реалізації та розвитку потенційних здібностей школярів. he article deals with the problems of blended learning in a school computer science course. Blended learning is considered effective because it creates the conditions for solving the main problem of traditional learning, which is to limit the ability to realize and develop the potential abilities of students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Using blended learning as part of the study.pdf452.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.