Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павлівна-
dc.contributor.authorBoіko, Olha Pavlivna-
dc.contributor.authorДончук, Максим-
dc.contributor.authorDonchuk, Maxym-
dc.date.accessioned2019-12-09T11:37:30Z-
dc.date.available2019-12-09T11:37:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБойко О. П. Використання змішаного навчання в рамках вивчення розділу «Щпрацювання текстових даних» у шкільному курсі інформатики / О. П. Бойко, М. Дончук // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С.123-124.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5323-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми змішаного навчання у шкільному курсі інформатики. Змішане навчання вважається ефективним, оскільки створює умови для розв’язання основної проблеми традиційного навчання, що полягає в обмеженні можливостей реалізації та розвитку потенційних здібностей школярів. he article deals with the problems of blended learning in a school computer science course. Blended learning is considered effective because it creates the conditions for solving the main problem of traditional learning, which is to limit the ability to realize and develop the potential abilities of students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectтекстові даніuk
dc.subjectінформатика в школіuk
dc.subjectопрацювання текстових данихuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjecttext datauk
dc.subjectcomputer science at schooluk
dc.subjectprocessing of text datauk
dc.subjectprocessing of text datauk
dc.titleВикористання змішаного навчання в рамках вивчення розділу «Опрацювання текстових даних» у шкільному курсі інформатикиuk
dc.title.alternativeUsing blended learning as part of the study section "Processing of text data" in the school course of computer scienceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Using blended learning as part of the study.pdf452.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.