Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5315
Title: | Формування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачі |
Authors: | Скворцова, Світлана Олексіївна Skvortsova, Svitlana Oleksiivna |
Keywords: | вміння вирішувати завдання сюжетні завдання з математики прості задачі |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Дніпропетровськ: Наука і освіта |
Citation: | Cкворцова С. О. Формування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачі / С. О. Cкворцова // Матеріали III міжнародної науково-практичної конференції «Динаміка наукових досліджень 2004». Педагогіка. - Том 30. - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. - С. 23-26. |
Abstract: | Першим ступенем у оволодінні узагальненим умінням розв’язувати сюжетні математичні задачі є оволодіння умінням розв’язувати прості задачі, при розв’язанні яких арифметична дія обирається один раз. У шкільній практиці можна спостерігати такий факт, коли першокласники швидко і майже добре розв’язують прості задачі, а якщо припускають помилки, то без зайвих труднощів їх вправляють. Але у подальшому навчанні (коли учні познайомляться з наступними двома арифметичними діями – множенням і діленням) виникають великі труднощі у розв’язанні простих задач. На наш погляд цю проблему заздалегідь запрограмовано існуючим підходом до розв’язання простих задач: вчителя задовольняє тільки вірна відповідь, тоді як шлях міркування при виборі арифметичної дії лишається прихованим. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5315 |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya u molodshyx shkolyariv umin rozvyazuvaty prosti zadachi.pdf | 313.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.