Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5315
Назва: | Формування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачі |
Автори: | Скворцова, Світлана Олексіївна Skvortsova, Svitlana Oleksiivna |
Ключові слова: | вміння вирішувати завдання сюжетні завдання з математики прості задачі |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | Дніпропетровськ: Наука і освіта |
Бібліографічний опис: | Cкворцова С. О. Формування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачі / С. О. Cкворцова // Матеріали III міжнародної науково-практичної конференції «Динаміка наукових досліджень 2004». Педагогіка. - Том 30. - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. - С. 23-26. |
Короткий огляд (реферат): | Першим ступенем у оволодінні узагальненим умінням розв’язувати сюжетні математичні задачі є оволодіння умінням розв’язувати прості задачі, при розв’язанні яких арифметична дія обирається один раз. У шкільній практиці можна спостерігати такий факт, коли першокласники швидко і майже добре розв’язують прості задачі, а якщо припускають помилки, то без зайвих труднощів їх вправляють. Але у подальшому навчанні (коли учні познайомляться з наступними двома арифметичними діями – множенням і діленням) виникають великі труднощі у розв’язанні простих задач. На наш погляд цю проблему заздалегідь запрограмовано існуючим підходом до розв’язання простих задач: вчителя задовольняє тільки вірна відповідь, тоді як шлях міркування при виборі арифметичної дії лишається прихованим. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5315 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya u molodshyx shkolyariv umin rozvyazuvaty prosti zadachi.pdf | 313.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.