Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5296
Назва: | Методичні особливості розробки адаптивного навчального контенту для підтримки самостійної роботи на уроках інформатики |
Інші назви: | Methodical features of adaptive development educational content to support independent work in computer science lessons Методические особенности разработки адаптивного учебного контента для поддержки самостоятельной работы на уроках информатики |
Автори: | Бондаренко, Альбіна Володимирівна Бондаренко, Альбина Владимировна Bondarenko, Al'bina Volodymyrivna Мазурок, Тетяна Леонідівна Мазурок, Татьяна Леонидовна Mazurok, Tetyana Leonidivna |
Ключові слова: | адаптивний навчальний контент самостійна робота на уроці урок інформатики інформатизація освіти базова технологія Heroku хмарні технології адаптивный учебный контент самостоятельная работа на уроке урок информатики информатизация образования базовая технология Heroku облачные технологии adaptive learning content independent work in a lesson informatics lesson educational informatization basic Heroku technology cloud technologies |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Бібліографічний опис: | Бондаренко А. В. Методичні особливості розробки адаптивного навчального контенту для підтримки самостійної роботи на уроках інформатики / А. В. Бондаренко., Т. Л. Мазурок // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 98-99. |
Короткий огляд (реферат): | Одним з важливіших аспектів модернізації сучасної української школи є інформатизація освіти. Розроблено лабораторний практикум з інформаційних технологій, який за допомогою Heroku, має утворити навчальний ресурс. Створення даного хмарного ресурсу та його наповнення достатньою кількістю завдань з вказівками щодо їх виконання, адаптацією до міжпредметних зв’язків дозволяють зацікавити учнів, створити умови для визначення власного досвіду засвоєння нової навчальної інформації, отже підвищити ефективність самостійної роботи. One of the most important aspects of the modernization of the modern Ukrainian school is the informatization of education. A laboratory workshop on information technology has been developed that, with the help of Heroku, should create a learning resource. Creating this cloud resource and filling it with a sufficient number of tasks with instructions for their implementation, adaptation to cross-curricular relationships allow students to be interested, create the conditions for determining their own experience of learning new learning information, and thus increase the efficiency of independent work. Одним из важнейших аспектов модернизации современной украинской школы является информатизация образования. Разработан лабораторный практикум по информационным технологиям, который с помощью Heroku, должен создать учебный ресурс. Создание данного облачного ресурса и его наполнения достаточным количеством задач с указаниями по их выполнению, адаптацией к межпредметных связей позволяют заинтересовать учеников, создать условия для определения собственного опыта усвоения новой учебной информации, следовательно повысить эффективность самостоятельной работы. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5296 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mazurok, Tetyana Leonidivna.pdf | 460.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.