Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрижановська, Н. Ю.-
dc.contributor.authorТолпекіна, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorТолпекина, Галина Николаевна-
dc.contributor.authorTolpekina, Halyna Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-12-05T11:23:47Z-
dc.date.available2019-12-05T11:23:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКрижановська Н. Ю. Розв’язування задач з міжпредметним змістом, як один з шляхів реалізації принципу інтеграції / Н. Ю. Крижановська, Г. М. Толпекіна // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 87-88.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5279-
dc.description.abstractУ статті з позиції міжпредметних зв’язків було зроблено такі висновки :більшість задач в тій чи іншій мірі пов’язані з математикою. В процесі їх розв’язування учні закріплюють обчислювальні навички, застосовують таблиці, формули, теореми, встановлюють функціональні залежності між величинами. Інтеграція сьогодні – це найвищий ступінь міжпредметних зв’язків у викладанні фізики з іншими шкільними дисциплінами. Фізика пов’язана з усіма шкільними предметами але найбільш логічні зв’язки з математикою. The article from the point of view of cross-curricular relations made the following conclusions: most of the tasks are mathematics-related in one way or another. In the process of solving them, students consolidate computing skills, apply tables, formulas, theorems, establish functional relationships between quantities. Integration today is the highest cross-curricular link in teaching physics with other school disciplines. Physics is related to all school subjects but the most logical is to do with mathematics. В статье с позиции межпредметных связей были сделаны следующие выводы: большинство задач в той или иной степени связаны с математикой. В процессе их решения ученики закрепляют вычислительные навыки, применяют таблицы, формулы, теоремы, устанавливающие функциональные зависимости между величинами. Интеграция сегодня - это высшая степень межпредметных связей в преподавании физики с другими школьными дисциплинами. Физика связана со всеми школьными предметами, но наиболее логические связи с математикой.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectрозв’язування задачuk
dc.subjectпринцип інтеграціїuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectлогічні зв’язкиuk
dc.subjectзв’язок фізики з математикоюuk
dc.subjectрешения задачuk
dc.subjectпринцип интеграцииuk
dc.subjectмежпредметные связиuk
dc.subjectсвязь физики с математикойuk
dc.subjectлогические связиuk
dc.subjectproblem solvinguk
dc.subjectprinciple of integrationuk
dc.subjectcross-curricular relationsuk
dc.subjectphysics-mathematics connectionuk
dc.subjectlogical connectionsuk
dc.titleРозв’язування задач з міжпредметним змістом, як один з шляхів реалізації принципу інтеграціїuk
dc.title.alternativeSolving cross-curricular tasks as one way to implement the principle of integrationuk
dc.title.alternativeРешение задач по межпредметных содержанием, как один из путей реализации принципа интеграцииuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tolpekina, Halyna Mykolayivna.pdf450.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.