Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5256
Назва: | Інтерактивні методи навчання студентів напряму підготовки «фізичне виховання» на репродуктивно-діяльнісному етапі |
Інші назви: | Interactive methods of teaching students majoring in “physical education” at active and reproductive stage |
Автори: | Джуринський, Петро Борисович Dzhurynskii, Petro Borysovych |
Ключові слова: | фізичне виховання фізкультурно-оздоровча діяльність здоров’я здоровий спосіб життя інтерактивне навчання інтерактивні методи професійна діяльність репродуктивно-діяльнісний етап підготовка Physical Education physical culture and wellness activities health healthy lifestyle interactive teaching interactive methods professional activity reproductive and activity stage training |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Джуринський П. Б. Інтерактивні методи навчання студентів напряму підготовки «фізичне виховання» на репродуктивно-діяльнісному етапі / П. Б. Джуринський // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.21-26. |
Короткий огляд (реферат): | Розроблено і апробовано інтерактивні методи навчання майбутніх учителів фізичної культури на репродуктивно-діяльнісному етапі підготовки. Наведено приклади лекційних і практичних занять зі студентами з використанням інтерактивних методів навчання. Современное образование должно быть направлено на работу с индивидуальностью, самобытностью личности. Общество нуждается в подготовке будущих специалистов, способных к самосовершенствованию. Этому способствуют интерактивные методы обучения. Цель интерактивного обучения – создание педагогом условий, при которых студент будет способен формировать и совершенствовать личностную компетентность в профессиональной сфере.Modern education should be oriented to the work with the individuality of a person. Interactive teaching methods contribute to the preparation of future specialists, able to self-improve. The purpose of interactive learning is creating by a teacher of conditions for a student, under which he/she will be able to form and improve his personal competence in the professional field. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5256 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 249.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.