Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5074
Назва: | Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя |
Інші назви: | Pedagogical self-awareness as a structural component of the teacher's professional mentality |
Автори: | Стрига, Елеонора Вячеславівна Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
Ключові слова: | педагогічна самосвідомість pedagogical self-awareness педагогическое самосознание вчителі teachers професійний менталітет professional mentality |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Стрига Е. В. Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя / Е. В. Стрига // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 132-134. |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті розглядається професійний менталітет вчителя і його структурний компонент педагогічна самосвідомість, а також її роль у формуванні менталітету педагога, її функції, структуру та місце в досліджуваному феномені. The article analyzes teacher’s professional mentality and considers pedagogical consciousness to be its structural component; investigates its role in formation of teacher’s mentality, its functions, structure and place in the researched phenomenon. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5074 |
Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
43.pdf | 119.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.